Две е повече от едно

Здравейте, пиша тази статия заради една зародила се наскоро игра с главен спонсор LG. Повече за нея може да научите, като цъкните ТУК. А самата награда е ето това чудо на техника:

Хубав е нали? Ето и малко общи данни за него: смартфон с двуядрен процесор, много добър екран с наситени цветове и "жива картина". При докосване на тъчскрийна, фукнциите на телефона реагират мигновенно.

А сега малко за света на блоговете или защо реших да участам
От известно време се каня все да изкарам пари от интернет и по какъв ли не начин си блъсках главата пред компютъра, но все нещо не ставаше както трябва. След време на постоянно четене и търсене къде съм допуснал грешки, заниманието започва да ми става интересно и се ровех за нова и нова информация. После забравих за началният ми план и едва наскоро без да си давам зор, а да се занимвам с развитие на интересни теми започнах да изкарвам по някой друг цент от Гугъл Адсенс. Малко, но от сърце. Все пак стимулът ми да стана "богат" от интернет се превърна в едно интересно хоби за мен. Имам около 20 и малко блога, някои ги развивам, а други чат пат. Трудно е, когато човек има и други ангажименти, но път някак си това ме разтоварва. Лошото е, че денят е само 24 часа, а не мога да си нагодя времето, както трябва. (Това трябва да се промен, знам)

Та цялата публикация е написах единствено с основната тема - да спечеля нов и хубав смартфон от играта за LG Optimus 2X

Избрах точно този блог, защото това е един хубав и уникален начин да се направи реклама. Всекидневно хората влизат и четат сайтове и блогове, така че мога да кажа само БРАВО и големи адмирации за иновативният екип на ЛГ България. Дано и други компании се усетят, че блогосферата в страната ни нараства с всеки изминал ден.

П.С. Победителят се определя от броя получени коментари, така че ако може да постните по 1 коментарче даже и да е "+" само пак става

1 коментар: